4 ianuarie 2009

Hedonism!





A fost,nu este,iar despre ce va sa vie,nu vreau sa stiu.Nu pot sa mai vorbesc,mi-a pierit vocea la o altitudine considerabila,am lasat-o intr-o prapastie,pe un ghetar. Ilariant-si glas si fapt,deci nu-mi pretinde discurs fara cusur.
Nu-i mai dau de urma.Am inceput sa o strig...am strigat incontinuu,dar,nu auzeau decat plamanul bolnav de nicotina si urechea pecetluita de ger.De cateva zile imi tot caut vocea ,daca o recunosti,nu o asculta,insfac-o cumva si lasa-mi-o la usa,intr-un buchet de margarete.Nu m-am mutat,iar margaretele imi plac.Inca.
Sa ai parte de 10 intamplari ciudate,un doo-mi-noo rasturnat,alambicat,amestecat si,nu uita, scapa cu repeziciune de toate piesele,pionii pe care-i ai in subordinea mintii...
numai asa poti castiga- si un joc de domino,si o partida din viata!

Am uitat sa-ti spun: azi imi place,azi totul e sculptat in zambet,
azi sunt fericita!


Niciun comentariu: