6 ianuarie 2009

L'air du temps.




Timotheea apare mereu frageda si emblematica.genele ei sunt la gradinita- mereu se joaca,nepasatoare ca vine ora somnului.urca treptele pedant ,in rochita de in- seamana cu Monica Belluci in Malena. dispune de o candoare feminina rara,un rafinament ce miroase a mosc si a busuioc timpuriu.Timotheea poate parea cruda,dar e coapta,parguita -o para-n luna lui august.Tind sa cred ca ar trebui sa-si schimbe vocatia spre cu totul alt orizont.Cred ca i-ar prinde bine rolul de medic pediatru,pentru ca,desi neinstruita,stie sa aiba grija de copilul din ea,ii administreaza bucurie in doze infinitezimale,dar zilnice,il educa armonios,il hraneste corect,copilul din ea inca traieste!Si mai are o sora:Padek-se aseamana mult,obraznic de mult.Padek o sa ramana langa umarul gol ce tanjeste aievea dupa un cap rezemat pe el;nu o sa fuga decat impreuna cu ea.Departe.

Vreau sa ajungem mai repede la anticariatul de pe o cale anume,mi-e dor de izul de carte veche,ce-si cauta un adapost si un stapan demn de ea.mi-e dor sa alerg pana obosesc,mi-e dor sa te strang in brate si sa ne fumam orele pe ritm de blues ,lasand u-ne sub obladuirea lui Bachus in seri tarzii de aprilie .
Azi ti-am facut un colier frumos,maine am sa ti-l dau.

poimaine.


Niciun comentariu: