10 februarie 2009

"Toate ranesc,ultima ucide."



AZI:Mi s-au topit urechile ca branza Fondue si tu ai pretentia sa te ascult linistita.Ilar.Nu vreau sa impart nicio idee,niciun curcubeu,nicio tigara,azi sunt egoista ca Avarul lui Moliere.

ATUNCI:Un cer sufocant se napusteste fara motiv asupra unei siluete astmatice care era insotita de un tub de oxigen si se afla in cautare de plamani reconditionati.Ma dureau gloantele,sunetele penetrante,desi stiam ca eu incarcasem arma dar ,recunosc,nu credeam sa treaca de peretii atriilor.
"I must have died a thousand times/The next day I was still alive."

UNEORI:Se intampla sa zbori prea sus si sa ignori faptul ca orice placerea in exces perforeaza,asa ca,exact ca lui Icar,ti se topesc aripile.Sau le reteaza cineva,cu foarfecele lui Atropos,la putin timp dupa ce ti-au fost predate lectiile primordiale din manualul de zbor.Poate chiar a fost mana celor trei Moire care au in grija destinele oamenilor ...sau poate nu.

ADESEA:Realitatea se hotaraste sa ne umileasca,nu face din asta o tragedie, lasa-i pe Hamlet si Ophelia ,se descurca impresionant!Altfel,risti sa accezi la titlul de- noul clopotar Quasimodo-cocosat...de lipsa.Ar fi pacat! El a aflat asa tarziu ca la mignone Esmeralda...

...infantil de trist , chiar comic pe alocuri
.

2 comentarii:

MedeeaS spunea...

offf, cred ca am citit de cel ptuin 10 ori postul tau, atat de bine ma regasesc in el. in general trairile mele sunt exaltate, patetice pe alocuri, astfel incat caderile sunt inevitabile (cu zgomot, bocete si inima tarata in praf).
intr-un final tot eu singura imi redresez demnitatea de pe jos si trec mai departe.

Coeur Mecanique spunea...

Caderile,am mai scris-o,sunt motorul ce fac ca mecanismele noastre sa mearga,apoi,ca unse.Ne ajuta sa ne slefuim perosnalitatea,ne intaresc sistemul imunitar.Depinde doar de intelepciunea fiecaruia.
Anatole France in -Thais-:"Adeseori bolile sufletului si ale corpului comunica celor stapaniti de ele puteri pe care oamenii sanatosi nu le au niciodata".
Asa ca,to make a long story short,nu numai ca bolile/caderile sunt inevitabile,sunt chiar necesare.