28 martie 2009

Les gestes.



"Eu sunt obisnuita sa vreau-dar,nu sunt obisnuita cu implinirea.Bucuria-mi proprie ma ucide adesea.N-o sa le fac altora niciodata ce mi s-a facut mie,niciodata.Exista o mare continuitate in relatiile mele cu oamenii-in devotamentele mele,mai degraba.Ma opun vehement contactelor grabite,intamplatoare,neglijente.Nu e in ele nicio urma de Marte,niciun fel de dragoste pentru intrerupere,de razboi,de actiune-doar un efort rabdator,subteran,delicat,de a distruge solitutinea fiintelor omenesti.
Nu-i de mirare ca iubirile si prieteniile mele au o importanta inalterabila in viata mea(...)pentru ca l'important est d'aimer,d'aimer grandement,profondement,de se donner...Raspunsul,reactia nu este decat o bucurie umana-dar disproportia!disproportia e un test divin pentru autenticitatea dragostei cuiva...
Reciprocitatea inseamna echilibru ,echilibrul este nonuman."


Iar placerea daruirii dezinteresate,dar dozate cu zel,e una purificatoare...nu?

Niciun comentariu: